Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ocak 2012 Pazartesi

masaüstü yakışıklılarım

bu arkadaş gelecek uzun sürer dizisinde oynuyormuş. çoğu kadın sever esmer tene renkli gözlü erkek  maşallah diyelim de :) arada masa üstümde duruyor kendisi (onur tuna)
onur tuna

bu veletin adını falan bilmiyorum bir yerlerden indirmişim bilen varsa ve beni aydınlatırsa çok makbule geçer zira başka fotoğraflarına bakmak için can atabilirim:) bir insanın yüz hatları bu kadar mı mükemmel olur burnunu seveyim, ellerinin güzelliğine oy oy 

kendisine yakışıklı diyemesem de çok sevimli buluyorum the oc dizisinden kalan tatlılıkla aklımdadır 

adını sanını bilmediğim bir yakışıklı daha nerelerden buldum kim bilir bu fotoyu:)
guillaume canet kendisini tanırsınız , oyuncu çok karizmatik buluyorum 


evet böyle bir klasör var bilgisayarımda , onlar masaüstümü süslüyorlar ben onlara baktıkça hayallere dalıyorum of offf bakalım kimler varmış?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder