Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Ocak 2012 Perşembe

biraz ben

nevşehir
foça

Biraz da kendimi tanıtmamın vakti sanırım ben memur bir ailenin ilk kız çocuğu olarak dünyaya gelmişim 24 ekim 1990 da Diyarbakır'da.Yaşım dolmadan ailem tayinle Nevşehir e gelmiş orada 7 sene yaşadım yani ilkokul 1 ve 2. sınıfı okudum.Çok hatırladığım bir dönem değil maalesef ilkokul öğretmenim ve 2 arkadaşımla görüşebildim yıllar sonra . Ve ikinci sınıfın yazında izmir foça ya taşındık artık bu sondu bu yere iyi kötü alışıp yeni arkadaşlıklar kurmalıydım.bu kadar yer gezdikten sonra kendimi çok yalnız hissediyordum. bu izmir in lanet  focasın daki evler göt kadardı odam bile güzel görünmüyordu bir çocuk olarak aklımı meşgul eden şeyler bunlardı . o değil de asıl kabus ondan sonra başladı 3. sınıfa foça da başladığım ilk gün annem beni okula götürdüğünde öğretmenlerin fotoğraflarının asılı olduğu tablonun  önünde durup bir resme doğru parmağımı uzatıp'inşallah bu benim öğretmenim değildir' dedim. annemden ses gelmeyince başımı kaldırıp baktığımı ve surat ifadesini unutamıyorum :) sen git o kadar fotoğraf arasından en nemrutunu seç. işte foça hikayesi de böyle başladı. varın gerisini siz düşünün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder