Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Ocak 2012 Pazartesi

bu film izlenir!

of offf  diyorum ben bu filme, nasıl oldu da bu kadar geç izledim bilmiyorum ilk defa duydum bir kaç gün önce ..


konu itibariyle klasik diyebilirsiniz okuduğunuzda hatta biraz hotel california hikayelerine benzetebilirsiniz fakat film  bildiğimiz sıradan aşk hikayelerine göre çok farklı geldi bana
çok fazla bir şey anlatmayacağım film hakkında izleyin pişman olmayacaksınız ,hem belgesel tadında sürekli geziyorsunuz, hem de çok tatlı bir hikaye,o kadar şirin konuşuyorlar ki film hiç bitmesin istedim

insanın aşık olası geliyor şu kareye bak :)

ve buda before sunrise in devam filmi 
birinci filme göre daha bile hoş, film çiftin buluşmasının 9 yıl sonrasını anlatıyor..bittiği için çok üzüldüğüm bir film olmuştu lakin kısa bir araştırmadan sonra 3. devam filminin yolda olduğunu öğrendim. bu film 2004 yapımı tam 9 sene sonra yani 2013 te vizyonda olacakmış film... yaşasın! bir movie trailer da ekledim ,iyi seyirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder