Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ocak 2012 Pazar

definitely, maybe

izlediğim güzel aşk filmlerinden birisi .yine sıcacık bir hikaye  .

değişik bir tarzda anlatılmış,sıradan bir aşk hikayesi değil.babası kızına aşklarını anlatıyor , kadınların isimlerini  değiştirerek ve kız hangisinin annesi olduğunu bulmaya çalışıyor. bazen duygulandırdı bazen güldürdü açıkçası film
baba kız hikayeleri oldum olası beni çok etkilemiştir.sanırım babamla bir türlü kuramadığım iletişimden ötürü.açıkçası bu kızı çok kıskandım film boyunca. babamla böyle bir ilişkim olması için nelerimi vermezdim.ama olsun.. film hoştur izlensin...:)
(ve bir trailer ekledim)

2 yorum:

  1. ben cok sevmıstım mukemmeldı:)

    YanıtlaSil
  2. evet ben de ama şaşırıyorum tesadüfen izledim filmi duymamıştım hiç biraz geri planda kalmış olsa gerek

    YanıtlaSil