Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Şubat 2012 Pazartesi

HAYDİ GEL İÇELİM

izmir in yağmurları başladımı bitmez. bu demek oluyor ki iç karartıcı uzun bir sürece girmiş bulunuyoruz.geçen hafta kozmetik kongresi için antalya ya gittik didem ,seçil, ben. her şey o kadar güzeldi ki ... akka antedon otel de oldu kongre yemekler her şey nefisti. tanıştığımız insanlar hem bizi umutlandırdılar hem de artık çok az zamanımızın kaldığını ve bir şeylere başlamak zorunda olduğumuzu bildirdiler.ilk gecenin sonunda çoook çoook ünlü ama bizim adını sanını duymadığımız bir sosyete şarkıcısı sahnede boy gösterdi adı ersin. soyadını yazmayayım da o adama belli olmaz megaloman herif uğraşır benimle :) konser bitti night club ta daha da hızlı devam ettik eğlenceye . daha sonra tabii pansiyona dönüş.. ve sarı çarşaflarımızda bile olsa bu muhteşem yorgunluğu atmak üzere derin bir uyku..
   son gün ise kuzenimle buluştuk kendisinin hiperaktif , bir yerde oturamayan bir tip olduğuna karar verdim son görüşmemizde:) belki on kez antalya içinde taksi yolculuğu yaptık ordan oraya 2 kere yemek yedik 4 ayrı mekanda oturduk ama bomba otobüsümüze son bir saat kala gittiğimiz rock bardı. otogara servisle gidecektik normalde biliyorsunuz servisler hep 45 dk önceden çıkıyor yola . biz de baktık keyfimiz yerinde adamlar hem kulağa hem göze hitap ediyorlar zaten aşık oldum iki dakikada 'noolceeeeak yeeeeaaa taksiye biraz daha para veririz bir 45 dk daha dinleriz ' dedik .eğlendiğin mekanda zaman su gibi akıp geçer ya aynen öyleydi. bu şarkıdan sonra kalkıyoruz dedik ve karar verdik.hemen istek parçamızı yaptık bu arada kağıda ' bu bizim son şarkımız izmir e gitmek üzere otobüsümüz kalkıyor bizi son gecemizde çok eğlendirdiniz her şey için teşekkürler istek şarkımız 'haydi gel içelim''  yazdık tabi ki ben vermek için havalara zıpladım:)çocuk okudu güldü falan başladılar çalmaya .. ve mutlu son.. daha sonrası ise biraz riskiliydi taksici amcaya acele diyince kendimizi ralli de falan hissettik 145 i gördük ibrede neyseki otobüs kalkmadan 10 dk önce otogardaydık.
otelde konser günü elde votkalar keyifler yerinde

burası da antalya kalesi

şu karşıda kıyıda görülen yerden tekneye bindik tam güneşin batışına denk geldik

tekne turu sırasında bir şelalenin görünümü. insanların görünmesi hoş değil ama  ayağa kalkamadığım için  böyle çekmek zorunda kaldım.

işte bir antalya maceram böyle geçti.izmir e döndükten sonra tabi müthiş bir yorgunluk bizi bekleyen dersler  staj arama ve lablar ile karışınca ortaya çok kötü manzaralar çıktı:)cuma günü kızlarla canlı müziğe gittik bin yıllık şarkıları çaldı adam hiç sevemedik antalya dan sonra.ve ctesi pazar da kalite yönetim sistemi sertifikalı eğitimi vardı . ben bu ara hızlı yaşıyorum anlayacağınız .