Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Şubat 2012 Pazar

tatilde neler yaptım?

2 haftadan fazla oldu yazamıyorum malum ara tatile girdik öncesinde de finaller falan derken  baya boşladım burayı  . tatilde foça daydım yaşadığım güzel yerden bir foto... kışın bu tatlı pelikanlar foçaya göç ediyor 4 kişilik bir aile bunlar  herkes pek bir ilgileniyor.maskot oldular:)

tatilde adana ya gittik kısa bir süreliğine bir yakınımın düğünü vardı .bunlar da izmir-adana yolundan kar manzaraları...








fotolar otobüsten çekildi efenim hareket halindeyken kusura bakmayınız.

evde keyif gibisi var mı? bir de anneyle türk kahvesi içmek.


yine foça da oturduğum kafeden  bir manzara oradaki sahlep şeyisi  hoşuma gitti baya:)

tatildeyiz diye oje sürmiycek değiliz canım

evde kitap keyfi

mmmmh mis gibi anne keki yanında bitki çayı :)



 tatilin çoğu böyle geçti işte.daha bir haftam var fakat annemden ve evimden ayrıldım kardeşcazımın okulu başladığı için onunla izmire dönmek zorunda kaldım . ama olsun yaşasın internet keyfi özlemişim bee:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder