Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Şubat 2012 Cuma

bugün ne yaptım?

bugün en yakın arkadaşlarımdan didem in doğum günü hem ona hediye bakmak hem de lanet üniversite harcımı ödemek için kendimi hasta hasta sokağa attım. üçüncü günün sonunda nihayet harcı yatırabildim. koskoca ege üniversitesi dersin ama hala doğru düzgün bir öğrenci bilgi sistemimiz bile yok aynı anda 20 kişi girse çöküyor sıçtığımın sitesi neyse harcı yatırdık ama ders seçimi yapamıyoruz halen sakinim ..neyse işte sabahtan gittim bankaya harçlar öğleden sonra yatırılacak dediler , ben doğğğruuuu foruma:) genelde indirimleri takip ediyorum sezonda bir yazlık tişörte 40-50 lira vermek salak işi geliyor çok afedersiniz. çoğu mağazaya yeni sezon ürünleri gelmiş pek bi indirim kalmamış. ama bershka baya bir indirimdeydi ben de hem yaza hem de bahara biraz yatırım yaptım





nasıl tişörtler ben çok sevdim fiyatları 5-10 lira çok uygun bi uğrayın derim:) watsons a uğramadan dönmek olmazdı tabiki :) bunlar da watsons alışverişim:

saçlarımın uçları çok kuruyunca  serum almak kaçınılmaz oldu  mağazada bir  uygulama yaptık saçıma hemen yumuşacık oldu çok beğendim  kullandıktan sonra memnun kalırsam daha ayrıntılı yazarım.

watsons ın green tea serisinden küçük boy maske, takip ettiğim bloglarda  çok   duymuştum denemek için aldım .

normalde tonik kullanmıyorum ama bu ara yüzümde bir kaç tane kocaman sivilce çıkınca korkudan  cildime çok iyi bakıyorum:) 

kokusuna aşık olduğum el kremi hemen sürdüm yapısını da çok beğendim tavsiye ederim..tarçınlı - çilekli

bunlar çok indirimdeydi maskara ve eyeliner kalem 11 tl idi kaçmaz tabii :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder